
که ندانی به کدام کوه سر بگذاری ..با خانواده ی زنش ارتباطی نداریم..حتی دایی دکترمان که در این عمر50ساله اش به اندازه یک ساعت هم برای ماوقت نگذاشته.. ولی برای بچه های برادرهایش چرا..درخودشان باهم ارتباط دارند...ما آنقدر ازشان دوریم که خاله کوچکترمان به برادرم میگوید مگر مادرت از زیر بته عمل آمده بودکه به ما نگفتی بستریش کردید! خب تو باید بدانی خبربگیری ماکه نبایدبزنیم به بوق و کرنا.. خانواده کدخداهم یکی از عمو هایمان خانشان چسبیده به خانه ما و هر روز خانه ماهستند و البته یکی از زن عموهایم که دوسال...
ادامه مطلب