خب در اخر این همه وراجی باید بگم که مثل چی پشیمونم از اینکه اون همه حرف رو بهت گفتم...یعنی پشیمون...احساس
میکنم یه تیکه از وجودم کنده شده..
جمعه بیستم بهمن ۱۳۹۶ × 12:30 × گناهکار بی گناه ×
.....
ما را در سایت .. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 161 تاريخ: جمعه 20 بهمن 1396 ساعت: 18:08