برادرم گفت تابستون میری خونه دایی میمونی ..تا زن دایی بهت اشپزی یاد بده حداقل یه هنری بلد باشی ...
منم گفت باااااااااااااااااااااشهههههههه.. ://
جمعه بیستم بهمن ۱۳۹۶ × 12:27 × گناهکار بی گناه ×
.....
ما را در سایت .. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 183 تاريخ: جمعه 20 بهمن 1396 ساعت: 18:08