‏..

خرید بک لینک

» نمایش این صفحه بدین معناست که نویسنده وبلاگ یک مطلب را بصورت رمزدار درج کرده است و برای مشاهده کامل مطلب نیازمند آن هستید که کلمه عبور مرتبط با این مطلب را دانسته و وارد کنید.

‏.....

ما را در سایت ‏.. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 195 تاريخ: شنبه 21 بهمن 1396 ساعت: 8:27

برادرم گفت تابستون میری خونه دایی میمونی ..تا زن دایی بهت اشپزی یاد بده حداقل یه هنری بلد باشی ...

منم گفت باااااااااااااااااااااشهههههههه.. ://

 جمعه بیستم بهمن ۱۳۹۶ × 12:27  × گناهکار بی گناه ×

‏.....

ما را در سایت ‏.. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 183 تاريخ: جمعه 20 بهمن 1396 ساعت: 18:08

خب در اخر این همه وراجی باید بگم که مثل چی پشیمونم از اینکه اون همه حرف رو بهت گفتم...یعنی پشیمون...احساس 

میکنم یه تیکه از وجودم کنده شده..

 جمعه بیستم بهمن ۱۳۹۶ × 12:30  × گناهکار بی گناه ×

‏.....

ما را در سایت ‏.. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 161 تاريخ: جمعه 20 بهمن 1396 ساعت: 18:08

بچه ی بد من وقتی میگم یک چیز رو میخوام تا به دستش نیارم ولش نمیکنم یا اگر هم به دستش نیارم تا ابد در حسرت به دست اوردنش خودمو عذاب میدم...درست درست درست مثل یک بچه که بهانه یه عروسک یا یه خوراکی رو داره و تا براش نخری بی تابیش قطع نمیشه...من یعنی ما در آرزوی چیزهایی هستیم که نداریم..شماها که پدر مادر داریددر پی آرزوهایی هستید بغیر از پدر مادر داشتن..اما من که این دوتا رو ندارم اول از همه ارزوی داشتن شون رو دارم..حتی اگر هیچوقت اتفاق نیفته..آرزو دیگه..آرزو های شدنی و نشدنی..آرزوی دیگه...اما عذاب..عادت کردم..عادت کردم..از زجر دادن خودم ...عادت دارم...نه یکسال نه دو سال....چند سال...عادت دارم...عادت کردم به بچه بودن به بچه بازی دراوردن به بی تاب بودن به بهانه گرفتن..به خواستن ها و نرسیدن ها...من معنای آرام بودن و آرامش رو نمیفهمم چون هیچوقت حسش نکردم..برام غریبه است...آرامش برای من غریبه است..غریبه...من بی تابم..من بهانه میگیرم...من حصار میکشم...بین خودم و همه ی شماها...چون هیچکس حوصله ی بی تابی و بهانه رو نداره...هیچکس...پس بهتره در این حصار من باشم و تمام عادت های از بچگی به یادگار مانده در وجودم...بهانه پدربهانه مادربهانه دوست بهانه معلمبهانه محبت گریه از تبگریه از سختیگریه از دوریگریه از دلتنگیبی تاب از نبودنبی تاب از رفتنبی تاب از بی اعتناییاین حصار من و من و من و من ومن.... ‏.....ادامه مطلب

ما را در سایت ‏.. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 200 تاريخ: پنجشنبه 12 بهمن 1396 ساعت: 20:36

گلایه دارم از این روزهای بی فردا از انتظارِ هبوط ِ سپید فرداها تمام جبر زمان را به طالعم بستند گلایه دارم از این سرنوشت نازیبا دلم برای خودم تنگ میشود گاهی میان کوچه و پس کوچه های پرغوغا تنم به دست زمستان اسیر بوران است رسیده تا تهِ ریشه زبانه ی سرما عروس آرزوها را به دست غم کشتند منم که مانده ام اینجا غریب و بی رویا منم که خاطره ها را چه تلخ یا شیرین به دوش می کشم از لطف بی حد دنیا! در آسمان خیالی،چقدر زیبایی شبیه اختر زیبا نگاه ِ شب پیما نگاه خون شده ام را دلیل،فرداهاست گلایه دارم از این روزهای بی فردا... ‏.....ادامه مطلب

ما را در سایت ‏.. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 241 تاريخ: دوشنبه 9 بهمن 1396 ساعت: 5:26

صفحه بندی