"غریبه های داخل کوچه و خیابان برایت از صدمحرم،محرم ترمیشوند" منظورم شما پنج نفر که مرا میخوانیدنیستید..مثال زدم.. باز من بین اینهمه دو نفر را پیدا کردم.. کسانیکه مثل من هستند و کسی را ندارندچه کنند..آن ها مجبورندچشم بسته اعتمادکنند.خیلی وضعیت بدی است.تازه من که افقط از همان عذاب نمیکشم از نبود خیلی چیزهاو خیلی آدم ها در زندگیم هم درعذابم..
.....ما را در سایت .. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 148